نمونه پروپوزال آماده روانشناسی برای انجام پایان نامه

نمونه پروپوزال آماده روانشناسی برای انجام پایان نامه

برای بسیاری از پروژه ها و کارهای دانشگاهی ارشد و دکتری داشتن نمونه تحقیقات آماده می تواند بسیار راهگشا باشد و مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود . در این زمینه فرم های پروپوزال تکمیل شده و نمونه های پر شده آماده روانشناسی می تواند جوابگوی بسیاری از سوالات دانشجویانی باشد که آماده نوشتن پروپوزال و پایان نامه روانشناسی هستند . هر زمان که استاد راهنما تکلیفی به یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی می دهد باید این مطلب را در نظر بگیرد که کار پژوهشی در ابتدا آموزش های لازم از نظر آماری ، اصول روش تحقیق و روش پژوهش را باید به صورت پیش زمینه به همراه خود داشته باشد .

در هیچ زمینه تحصیلی بدون آموزش و بیان پیش نیازهای کار پژوهشی نمی توان کاری انجام داد . راهنمایی هایی که اساتید دانشگاه به شاگردان خود در دوران انجام پروپوزال و پایان نامه روانشناسی یا مدیریت یا حسابداری و سایر رشته ها مثل عمران می کنند برای این است که تجربه دانشجو بسیار کم است و تا بخواهد با الفبای پژوهش آشنا بشود احتیاج به کمک دارد و بهترین فرد برای او جهت نگارش طرح تحقیقاتی و پر کردن و تکمیل کرد فرم پروپوزال همین استاد راهنما می باشد .

همه دانشجویان روانشناسی و روانسنجی در اول راه انجام پایان نامه اینطور گمان می کنند که هفت خوان رستم بر سر راه آنها قرار دارد و باید سختی های زیادی در این مسیر بکشند تا بتوانند نمره قابل قبولی گرفته و طرح خوبی ارائه دهند . از انتخاب موضوع برای پایان نامه رشته روانشناسی گرفته تا نوشتن ادبیات و پیشینه و جمع آوری داده ها با پرسشنامه یا مصاحبه یا بصورت مداخله ای و همچنین آنالیز داده ها و در نهایت نتیجه گیری و جمع بندی کار همگی نیازمند پیروی از اصول خاص می باشد . در این مسیر تجربیاتی نصیب دانشجو می شود که می تواند بسیار وی را پخته تر از قبل کرده و راه را در کارهای پژوهشی به وی نشان دهد .

پروپوزال آماده روانشناسی و فرم پروپوزال نمونه و تکمیل شده آن می تواند یکی از راهنماهایی باشد که می توان از آن به خوبی استفاده کرد و بخش های مختلف را از نظر نوشتن یاد گرفت . موسسات بسیاری در این مسیر می توانند کمک کنند که سایت آسان داک ( Asandoc.com )  یکی از بهترین آنها می باشد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *