پروپوزال و موضوع خوب : پیش نیازهای پایان نامه خوب

شاید اگر دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی از اهمیت موضوع و انجام پروپوزال برای پایان نامه آگاهی داشتند ، هرگز این موارد را کمتر از کار پایان نامه نمی شمردند ، موضوع باید طوری انتخاب گردد که دارای نوآوری باشد . در جامعه و برای رشته های مختلف از جمله روانشناسی ، مدیریت و رشته هایی از این دست موارد مشکل زایی وجود دارد که دانشجویان و اساتید می توانند از آنها ایده برای انتخاب موضوع پایان نامه بگیرند . در اینگونه موارد بسیاری از موضوعات کار خوبی برای دفاع درآمده و دانشجو می تواند مطمئن باید که نمره خوبی از پایان نامه می گیرد .

به طور کلی تعیین عنوان پایان نامه در رشته مدیریت و با گرایشی مثل مدیریت مالی باید با توجه به شرایط صورت گیرد . برخی از اساتید در انتخاب موضوع حساس هستند و ترجیح می دهند تا موضوعات در حیطه تخصص آنها انجام گیرد و برخی دیگر موضوع مرتبط با رشته تحصیلی که جدید و غیرتکراری باشد برای آنها منایب است . در این میان دانشجو باید به توانایی هایی که در خود او وجود دارد هم توجه کند . چه بسیار موضوعاتی که برای کار پایان نامه و نوشتن پروپوزال خوب هستند ، اما دانشجو توانایی انجام آن را ندارد به عبارتی برای برخی دانشجویان موضوعات بسیار جدید و سنگین خیلی طاقت فرسا شده و انجام آن با مشکلاتی همراه می شود .

با توجه به موارد گفته شده همه دانشجویان در تحصیلات در مقاطع بالا باید توجه کنند که به هیچ عنوان سهل انگاری در انتخاب موضوع پایان نامه و نوشتن پروپوزال برای رشته های مختلف مانند مدیریت ، تربیت بدنی ، روانشناسی بالینی و عمومی ، کارآفرینی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات ، حقوق ، صنایع ، کشاورزی و سایر رشته ها نداشته باشند و در همه زمان از راهنمایی استاد راهنما در نوشتن و انجام پروپوزال و پایان نامه بهره ببرند.

پروپوزال و موضوع خوب : پیش نیازهای پایان نامه خوب

پروپوزال و موضوع خوب : پیش نیازهای پایان نامه خوب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *