چگونه پروپوزال و پایان نامه مدیریت را با مشاوره انجام دهیم؟

شرایط برای همه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای کار پایان نامه و انجام پروپوزال یکسان نیست. مثلا دانشجوی مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات، مدیریت تولید و عملیات، مدیریت سیستم ها با مدیریت رسانه در انجام کار بسیار متفاوتند. هر کدام با توجه به شرایط دانشگاه، استاد راهنما و توانایی های خود باید موضوعی خوب انتخاب کرده و آن را با نوشتن پروپوزالی قوی به سرانجام برسانند. در این مورد انجام پروپوزال همراه با پایان نامه کارشناسی ارشد و یا نوشتن پروپوزال دکتری مدیریت دولتی، بازرگانی با رشته کودکیاری، بهداشت، توریسم و گردشگری، مدیریت جهانگردی، مطالعات خانواده و یا انتخاب موضوع برای مدیریت اجرایی و بازاریابی می تواند هر کدام نکات مربوط به خود را داشته باشد. برای به سرانجام رساندن پروپوزال و پایان نامه روانشناسی بالینی، عمومی، تربیتی و یا رشته ای مانند حسابداری تلاش دانشجو بر روی ابزار تحقیق و مطالعات جامعه آماری باید بیشتر باشد.

دانشجویان حقوق و علوم سیاسی هم باید در برخی شرایط با مشاوره استاد راهنما از موضوع خوبی بهره برده و برای پایان نامه شرایط متفاوتی نسبت به دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام پروپوزال و نوشتن پایان نامه دارند. همچنین پایان نامه مدیریت با کارآفرینی و تربیت بدنی و علوم تربیتی متفاوت می باشد و شرایط یکسانی برای همه این ها برقرار نمی باشد.

برای نوشتن و نگارش پایان نامه مشاوره و یا مدیریت آموزش عالی و مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، انجام طرح می تواند خاص بوده و با توجه به مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با برخی رشته ها مانند مدیریت محیط زیست و برخی رشته های دیگر یکسان باشد. در این رابطه موضوع خوب همیشه و در هر رشته می تواند مهم بوده و به نمره خوب ختم شده و مقالات خوبی از آن استخراج شود.

چگونه پروپوزال و پایان نامه مدیریت را با مشاوره انجام دهیم؟

چگونه پروپوزال و پایان نامه مدیریت را با مشاوره انجام دهیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *