مقاله بیس خوب برای انجام پایان نامه رشته مدیریت

مقاله بیس خوب برای انجام پایان نامه رشته مدیریت

چگونه مقاله بیس خوب برای انجام پایان نامه رشته مدیریت پیدا کنیم؟

مقاله بیس مانند یک الگو برای بیشتر تحقیقات دانشگاهی عمل می کند که در برخی موارد عینا پیاده سازی می شود و در برخی موارد دیگر کمک هایی از آن گرفته می شود . در برخی رشته ها حتما نیاز به چنین الگویی خواهیم داشت چرا که باید از مطالعات پیشرو در زمینه مورد نظر باخبر شویم . در برخی سایت ها مانند ساینس دایرکت و یا امرالد می توان مقاله بیس های بسیار خوبی پیدا کرد . برخی سایت های داخلی هم در این زمینه فعالیت دارند و سایتی مانند آسان داک دات کام در این زمینه بسیار پیشرفته بوده و آخرین مقالات بیس در زمینه های مختلف را دارا می باشد .
چند ویژگی کلی باید در مقالاتی که جستجو می شود وجود داشته باشد . مهم ترین نکته داشتن مدل می باشد . مقالات بدون مدل زیاد نمی توانند راهنمای کارهای تحقیقاتی باشند . وقتی مدل خوب را در مقاله تشخیص دهیم می توانیم به دنبال سایر ویژگی ها برویم . البته این در صورتی است که مقاله با تاریخ جدید باشد و در سایت های نام آشنا گرفته شود . مورد بعدی داشتن پرسشنامه خوب می باشد . برای تحقیقات پایان نامه ای و پروپوزالی رشته مدیریت پرسشنامه استاندارد بسیار مهم است. شاید کمتر تحقیقی با ابزارهای دیگر انجام شود و در بیشتر گرایش های مدیریت مانند مدیریت بازرگانی اجرایی ، منابع انسانی و مالی انجام پرسشنامه ضرورت دارد . البته در گرایش مالی کمی از روش های دیگر ممکن است استفاده شود و روش های اقتصادسنجی را برخی دانشگاه ها ترجیح می دهند .
ساختار مقاله مورد بعدی است . اینکه مقاله به چه روشی انجام و نگارش شده و آیا نتایجی که بدست آمده قابل اتکا می باشد همه از مواردی است که کیفیت را برای ما مشخص می کند . مقالات با رنکینگ خوب همیشه بهترین خصوصیات را برای تبدیل شدن به کارها و پروژه های تحقیقاتی نهایی ارشد و دکترا دارند . باید دقت کرد که صرفا گرفتن یک مقاله معمولی که دارای مدل مفهومی می باشد برای نوشتن پروپوزال در رشته مدیریت کافی نمی باشد و باید وقت بیشتری برای سرچ و جستجو در سایت ها برای این کار گذاشت .

مقاله بیس خوب برای انجام پایان نامه رشته مدیریت

مقاله بیس خوب برای انجام پایان نامه رشته مدیریت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *