چگونه انجام پایان نامه مدیریت را زیر نظر مشاور ادامه دهیم؟

انجام پایان نامه رشته مدیریت و در گرایش های مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول، مدیریت اجرایی، مدیریت دولتی، مدیریت شهری، مدیریت جهانگردی، مدیریت رسانه و سایر گرایش ها از کارهایی است که احتیاج به گرفتن مشاوره خوب دارد. همیشه قبل از نوشتن پایان نامه دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری باید انتخاب موضوع پایان نامه و سپس نوشتن پروپوزال و انجام آن را در دستور کار خود قرار دهد. این دانشجو که تا قبل از آن کار تحقیقاتی آنچنانی انجام نداده بود، حالا باید موضوع پایان نامه انتخاب کند و بعد از آن انجام پروپوزال و پایان نامه را پیش رو دارد.

در چنین شرایطی مشاوره پایان نامه رشته مدیریت و در گرایش های مختلف پایان نامه مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، منابع انسانی، دولتی، اجرایی، بحران، تحول و سایر گرایش ها می تواند بسیار مفید باشد. برای نوشتن پروپوزال خوب و حتی انتخاب موضوع برای پایان نامه مشاور می تواند بسیار کمک کننده باشد چونکه تجربه کافی برای این کار را دارد و می تواند باعث شود که سرنوشت بهتری از نظر تحصیلی در این دوران برای دانشجو رقم بخورد.

در مراحل مهم تحصیلی در کارشناسی ارشد و دکتری بسیاری از دانشجویان از عدم کمک استاد راهنما و مشاور برای کار پروپوزال، انتخاب موضوع و انجام پایان نامه مدیریت و سایر رشته ها مانند روانشناسی، حسابداری، فناوری اطلاعات، تربیت بدنی، علوم تربیتی و زبان انگلیسی شکایت دارند. معمولا اساتید راهنما کمک زیادی به دانشجویان نمی کنند و بیشتر کارها را به خود دانشجو می سپارند. البته در این میان اساتیدی هم هستند که برای دانشجو وقت می گذارند. ولی در کل در انجام پایان نامه در رشته هایی مانند مدیریت فشار زیادی بر روی دانشجو قرار دارد.

چگونه انجام پایان نامه مدیریت را زیر نظر مشاور ادامه دهیم؟

چگونه انجام پایان نامه مدیریت را زیر نظر مشاور ادامه دهیم؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *